KUNDSERVICE SUPPORT – HELTID/DELTID , STOCKHOLM

Vi söker en positiv, nyfiken och serviceinriktad person att supporta vårt Kundservice team på heltid med start omgående. Till rollen efterfrågas positiv attityd, engagemang och ett intresse för service och att lösa kundutmaningar. Du är intresserad av kundupplevelse, e-handel och du älskar ett fantastiskt kundmöte! Idag arbetar du med kundservice, i butik eller studerar inom digital marknadsföring eller e-handel. Som person är du försäljnings- och resultatinriktad och har mycket god kommunikationsförmåga. Du är strukturerad och har goda datakunskaper och ett intresse och vilja att lära dig och arbeta i flera olika system samtidigt.

I arbetsuppgifterna ingår allt som är relaterat till kundservice för vår e-handel och BlaBoks som helhet, men med ett särskilt fokus på:

• Hantera kundärenden i telefon och email
• Orderhantering i Klarna
• Lagerfrågor, leveransfrågor, lagersaldoförfrågningar
• Returhantering
• Frågor om blaboks.nu, tekniska frågor

Tjänsten är heltid eller deltid, främst dagtid mån-fre, men även vid behov kvällar och helger. Det är ett krav att kunna jobba vissa obekväma arbetstider under perioder, t.ex. vid reastart, mellandagar kring jul och nyår. Anställningsformen är tillsvidareanställning med 3 månaders provanställning.


Maila din ansökan med CV snarast till Digital Director [email protected]. Ange om du söker heltid eller deltidstjänst och ifall du söker deltid, vilka tider du kan arbeta. Intervjuer pågår löpande. Frågor besvaras av Emmelie Björk, [email protected].

12/12/2019
BlaBoks AB